2009-09-30

En ny kudde...

Tjena hej allihop!

Det blev lite ändrade planer idag så det blev ingen stor shopping för mig...

Men ja hann springa runt på stan lite snabbt och dessa finfina grejerna fick följa med hem... ;)



Jag gillar kuddar har hur många som helst, tycker det är kul att byta i kökssoffan och det händer ofta... ;) ja köpte oxå en så fin kökshandduk...





Hitta oxå en tunika på rea :)

Sen bjöd jag Lisa och mamma på kladdkaka.. :)

I morgon kväll kanske de blir lite mer att handla då butikerna har kvällsöppet mellan 20-22 :)
De är fint för en småbarns förälder, då kan ja handla medans barnen är hemma och sover med mannen ;)


Det blev lite kladdkaka över, tycker jag hör att den ropar på mig uti köket ;) hihi...

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails