2009-09-27

Jaha...

Magsjukan har kommit till mig.... :(

huua vilken helg... jag är trött och har ont i hela kroppen, ni vet hur man blir ;)


Som tur är så är "Z" äntligen frisk och ska till dagis i morgon- som han har längtat efter sina vänner! :)
Och tack kära syster som hjälper mig att hämta honom i morgon!!!
Jag har världens bästa systrar som hjälper mig med allt!


Jag lyckades få en så fin bild på "Z" vid frukostbordet och man ser hur fina ögon han har på det kortet ( måste vara från pappa ;)
han kommer att fånga många flicke hjärtan... ;)



Det är svårt att få några bra bilder på han annars då han är upp&ner och överallt ;)


Nej nu väntar sängen... Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails