2009-10-15

Oliv...



Hej!


Ikväll tänkte jag tipsa om en produkt som jag gillar...

Väldigt billig om man jämför mot den produkt som finns bla. på Åhlens eller Apoteket...

Nämligen... hör och häpna... Willys egna OLIV märke ;)




Det doftar frecht och är minst lika bra som andra oliv produkter...


Innehåller även ekologisk jungfru olja :D... bra bra!




Det finns bla. som handtvål, dagcreme, nattcreme, rengörings mousse, handkräm mm...




Jag har blandhy och funkar jättebra på mig...




...en produkt behöver inte vara dyr för att den ska vara bra ;)


I dag var hela familjen hemma, "M" (sambon) kom hem från jobbet igår med stukad fot, stackare...


och "Z" har en sån förskräcklig hosta och lite feber så nu får jag pyssla om mina sjuklingar ;)


Nu blir det kvällsmacka, tända ljus och mys i soffan ;)


Ha det gott allihop!


K R A M

2 kommentarer:

  1. Jag älskar doften på Oliv. Brukar köpa handtvålen :)

    SvaraRadera
  2. Det måste jag införskaffa, tack för tipset =)

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails