2009-11-29

1:a advent...

Hoppas ni alla har haft en mysig helg och advent! :)

Min helg har varit toppen med mycket kalasande
(och lite advents piff ;)

Idag har vi hunnit med lite fika hos min mor, sprungit igenom centrum och marknaden och så har jag hunnit sytt gardiner och piffat jul i "Z"s rum...

(ja just de ni som följer min blogg kanske funderar på varför jag syr fast maskinen säger nej... Jo visst så är det och den tuggar sig fram och jag är envis (dum) och syr ändå :(

Fy mig!

Men har bara några saker kvar att sy sen åker den in på lagning ;)

Hann inte fota några bilder från "Z"s rum tidigare idag så det blev lite snabb fotning från köket nu ikväll istället...


Ser ni det söta äppelskruttarna som ligger på fönsterbrädan... hihi så charmiga... och "Z" är så go och går och funderar vem som ätit på dom ;)

ha en fortsatt trevlig kväll!
K R A M från lilla mig

3 kommentarer:

  1. Snuttefiltar är väl bra mysiga, ska bara försöka vänja honom med flera så det inte blir panik om (när) de behöver tvättas..

    Vad fint du gjort! Själv har jag noll motivation till att pynta i år, vet inte vad det är med mig riktigt, så jag har bara lyckats få up några ljusstakar än så länge. Vart har du köpt de fina stående stjärnorna? Sambon tjatar om att vi ska köpa sådana nämligen...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. så fint du har gjort.. :) och håller med att skruttarna var söta... men är det som har ätit på dom då?? hihihi..;)

    kram

    SvaraRadera
  3. vilka vackra och inspirerande bilder! Tack! :)
    Trevlig helg! /Zara

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails