2009-12-31

Årskrönika.

Jag tänkte sammanfatta mitt 2009 i bilder...

JANUARI det var kallt och istapparna hängde långt ner på balkongen

FEBRUARI
"Z" fick en ny säng och jag gjorde i ordning "S" säng så den skulle vara färdig till ankomsten


MARS
"Z" fyller 2 år!


APRIL
våran säng gaveln blev äntligen klar (ett av alla mina projekt)


MAJ
våran lilla prinsessa kom till världen!

och "Z" älskade att bada i pölen ;)



JUNI
jag sydde klänningar i glada färger och gick på festival yeeah!


..och det var grymt varmt


JULI
årets finaste kort togs på mig och "Z"...



..och vi funderade på vem som bodde i den fina jordkällaren..


AUGUSTI
vi gick på utflykter till olika lekparker...
...tog med oss fika och pussades




SEPTEMBER

sprang på loppis och gjorde fynd


...och så börja jag blogga :)

OKTOBER

Köpte ny kamera och tog vackra bilder...

och svärfar fick en blodpropp (mår idag hyffsat bra)


NOVEMBER


jag hade ett stort sug att pyssla inför 1a advent

DECEMBER


den efterlängtade snön kom...




vi fikar...



och leker i pippi huset....


vad hände erat 2009?


K R A M och god fortsättning!

2 kommentarer:

  1. Vilken kanon fin årskrönika du gjort!! Det var roligt att läsa, underbara bilder:)
    Åren går ruskigt fort känns det som bara!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilket härligt årscollage :)
    Vilken inspiration jag får.
    Tror jag snor idén.

    kramkram/Sara

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails