2009-12-23

GOD JUL!

Har ju glömt att visa er vad jag köpt åt mig själv i julklapp hihi ;)...

En fin madonna, en liten skål i form av ett hjärta som jag använder som ljuskopp, ett hänge av en gammal chokladform och den underbara blompinnen som jag beställt av Emma med den fina bloggen Emmas ideer. :)
Kika in hos henne vett´ja hon är duktig på att texta...

När jag beställde leksaker åt barnen från nätet så fyndade jag även dessa 3 super fina skålarna! 99kr för alla 3! :) dom hitta jag här.

Trodde det skulle vara små skålar med det var ju riktigt regäla bakskålar... jag blev så nöjd!
Skynda fynda!


Och sist men inte minst så vill jag önska alla mina rara läsare en riktigt GOD JUL!
Hoppas morgondagen blir toppen!
Och en extra stor varm kram till dom som är ensamma under julen!
Nu blir det god glögg, klapp inslagning och mycket mys med min stora kärlek!
Varma jul kramar Lena

3 kommentarer:

  1. Hej Lena.

    oj vilken tid det tog att få den då.. skickade den förra veckan.. hmm ja ja det är väl för att det är jul.

    God jul på er.

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. God Jul önskar jag dig! ät mycket Gottit, å ta de lugnt! Kraaaaaaam josse

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails