2009-12-20

Julklappar...

Hej mina vänner!
4e advent är här och nu är det inte långt kvar... iiih :) jag längtar nog mer än barnen ;) hihi

Har lyckats hittat några klappar i helgen, det gick ju rätt smidigt trots allt!

Trodde jag skulle få panik men inte... och jag hittade även en och annan klapp åt mig själv ;p.... de fina grejerna visar jag nästa gång...

Köpte denna underbara klänning till lilla "S" också... gillar broderiet som får den att se lite "dala aktig" ut och att den är i ull...

Köpte även en tunnare kofta och ett par strumpbyxor till som jag redan hunnit slå in innan jag kom på att jag skulle fota och visa för er ;)...

Har även pysslat lite julklappar till personalen på "Z" dagis... på tisdag går han sista dagen för den här terminen och vi brukar ge dom något för att visa våran uppskattning och för att dom är så himla bra :) brukar ge choklad eller en blomma men nu ville jag göra något mer personligt ;)



Så blev det...

små ulliga hjärtan


Nu ska jag baka lite julgodis... :)

Trevlig 4e advent allihopa!

Krameli kram

1 kommentar:

  1. Åh ,så söt klänning, till en ännu sötare liten prinsessa!!

    Dina små ulliga hjärtan är fantastiska!

    Ha det fint och njut av juletiden!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails