2010-02-05

Sy hörnan...

Hej alla rara!

Tack för de fina kommentarerna i förra inlägget! Det värmer! :)

Jag känner mig piggare och har jobbat idag, lilla "S" mår i stort sett lika som igår men nu verkar förkylningen vara på väg bort och det känns jätteskönt!

....en lite förbättring i alla fall ;)

Idag tänkte jag visa lite bilder på min syhörna... som för tillfället bara används som avlastningszon ;)

Just nu är det ganska "städat" på bordet för här kastar jag alla tyger och påbörjade projekt och symaskinerna står under bordet för att det inte ska se allt för rörigt ut ;)...

Eftersom vi delar rum med lill tösen så sitter jag ute i köket och syr & pysslar för det mesta... (för det är ju mest kvällstid man har tid med sådant ;)

Trevlig fredag alla goa! :)

K R A M

1 kommentar:

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails