2010-02-15

Uppdatering...

I julas fick "S" detta söta halsband med en liten ängel av mormor i julklapp...
Här nedan skymtar oxå lite tyger som jag använder till mitt senaste pyssel... "Z" fyller snart 3 år och jag tänkte sy något festligt tills dess ;) kan ni gissa vad? ;)



Uppdatering:

Hej mina söta läsare, tack för era fina kommentarer!
Jag blir jätteglad av er omtanke! :D

Tänkte uppdatera lite om hur det går för lilla "S"... (hoppas ni står ut med att jag skriver mycket om henne nu, hon är ju ändå mitt liv och jag lovar att det blir mer pyssel och inredning bara hon blir frisk igen ;)

Jo som sagt så ligger hon kvar på sjukhuset då dom äntligen hittat vad det är för fel på den lilla axeln, hon har fått en inflammation pga. hennes långvariga förkylning. (Det är väldigt ovanligt att det sätter sig i leder så här) och hon måste ta antibiotika via dropp då det fortare tas upp av kroppen...

Man har gått in med en spruta i axeln och sugit ur var/ vätska så dom kan odla fram vad det rör sig om för bakterie (men vi har fortfarande inte fått svar.)

Hon kommer att ligga inne minst 10 dagar med dropp sen får vi behandla henne hemma om allt går som det ska.

Nu har lilla skruttan tyvärr råkat ut för en till förkylning och ligger med 39-40 graders feber :(
.... åh vad vi önskar att hon blir frisk snart!!!

Jag vill passa på att tacka min familj, släckt och vänner som ställt upp med att hjälpa oss med barnvakt, skjuts och allt stöd! Tack fina ni, det betyder så mycket för oss nu när vi har det lite jobbigt!
Stor varm kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Hej hej vännen!!
    Tack för din snälla och goa kommentar hos mig!
    Stackars lilla S, vilken otur hon har! Förstår att det känns skönt att dom iaf hittade på vad det var för nått tok, men så jobbigt att det skulle bli så långdraget!:( Det tror man ju verkligen itne att en förkylning kan utvecklas till nått sånt! Hoppas verkligen det ger sig snart!!

    Ska det kanske bli några vimplar av tyget måntro?:) Väntar med spänning vad det blir!:)
    Ta hand om er!! Kram/L

    SvaraRadera
  2. Massa kramar från oss!
    Tänker på er alla varje dag.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails