2010-03-09

Sunshine award...

Jag har fått en award! :)

Min allra 1:a award till och med :)
Det är super goa Lina med den fina bloggen linasvitahem som har gett mig den...
Hon inreder så fint i vitt och lantligt ni måste bara gå in och kika hos henne.
Tusen tack vännen, gissa om jag blev glad! :D



Här är reglerna för att motta denna award:
The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4.Let them know they received this award by commenting on their blog.
5.Share the love and link to the person from whom you received this award.

Så nu skickar jag den vidare till 12 andra bloggare som jag besöker så ofta jag kan och som inspirerar mig....

Helt enkelt
Vårt lilla hem
Marits vita skrin
Hedvig och jag
Underbara clara
Söta prickar
A cup of Emilia
Ljuvligt hemma
Anskuskammare
Emmas ideer
Julias vita drömmar
Lilla kullan

Alla dessa fina bloggar är värt ett besök, tack för att ni finns och inspirerar! :)

Ha en fortsatt trevlig vecka vett´ ja!
K R A M

4 kommentarer:

  1. Så snäll och go du är du gumman. Tack så mycket för att du tänkte på mig.:-) Stor kram Stina

    SvaraRadera
  2. Tack Lena. Vad snäll du är!
    Jag besöker din blogg så ofta jag kan jag med och får som vanligt massor med inspiration.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för att jag är med på listan... blev sååå glad :)

    SvaraRadera
  4. Tack! Vad kul att vara med på listan. Det är alltid kul att höra när man inspirear andra!

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails