2010-04-28

Till små prinsessor...




För ett tag sen fick jag en beställning på ett par vimplar som skulle gå i den ljusrosa tonen..

Tyckte det blev en sån fin färg/ mönster kombination så jag vill visa er andra oxå. ;)

Just nu håller jag på med ett litet pyssel till våran prinsessa som fyller 1år om knappt en månad :)

IIiii vad tiden går fort (de sägs att tiden går fortare med andra barnet och det stämmer faktiskt) vart tog året vägen? ;)

Mina pyssel och trams får ni se när det är klart! ;)


Hoppas ni har det bra så här i mitten av veckan, tänk att snart är det MAJ!


Kram Kram






ps. vill du oxå beställa en vimpel, pris 100kr/meter- maila mig på dsigninredning@live.se

1 kommentar:

  1. Vilka fina vimplar!! Har provat på att sy vimplar, vilket inte var en särkilt roligt upplevelse när man inte kommer överens med symaskinen...;)


    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails