2010-08-08

Nu börjar jag om...

Hej vänner!!!

Nu har jag bestämmt mig för att börja om på nytt och har startat en ny blogg... d-signochinredning.blogspot.com

Den här bloggen blev lite dyster på slutet och det kändes lite motigt att blogga ibland...

Så nu blir det nya glada inlägg igen med massa pyssel, projekt och inredning! :D

Hoppas ni följer med mig på resan som ensamstående mamma i ny lägenhet med två vilda busfrön!

Ni är varmt välkomna att besöka mig här!

Påhittig som jag är (not) ;) så heter bloggen lika som innan :P...

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Hej systra mi! Tyckte du sa att du hade uppdaterat här.. =P hihi
    Du gör så fina saker och jag är mycket nöjd över min nyckelrem med dalahäst.. Har visat den för alla och alla tycker den är jättefin!
    Keep it up!

    Puss å kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Hej goa du!.... men lilla hjärtat du får länka vidare till min nya blogg :)
    d-signochinredning.blogspot.com eller klicka på bilden på höger sida! :) puss och kram vi ses!

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails