2009-09-22

Cassandra Rhodin....


Är hon inte grym!!!

En sån jäkla duktig illustratör.... (om man får säga så ;)




Jag har några inspirerande bilder från henne på min anslagstavla...


Jag blev så glad när jag såg att hon jobbar tillsammans med h&m och jag va ganska snabb med att köpa 2 kuddar till sängen...
(har inte fått dit dom i sängen än och tur va nog det med tanke på tidigare inlägg ;)



hon har även gjort en och annan t-shirt :)


bild lånad av nylonmag.com





Hon har en tapet kollektion som finns hos Youre wallpaper....



Jag älskar inte bara hennes tavlor hon är duktig på att designa kläder oxå :)
Hon har barn klädmärket mini rodini tillsammans med en till tjej...


Super fina kläder, dom är så duktiga... :)


kolla även in hennes senaste Animal planet galleri här



Tack o Hej!

psst... så här i efterhand ser jag att det ser ut som jag gör värsta reklamen för Cassandra vilket inte är fallet-
jag ville bara säga att jag gilllar det hon gör som fnn.... ;)

2 kommentarer:

  1. ja hon är riktigt duktig. Gillar verkligen hennes ansikten :)

    Ang öppna förskolan så ligger den ju precis granne med Zacks dagis. Dom var supertrevliga både personal och föräldrar så jag rekomenderar det verkligen. Kan inte gå på fredag men om du vill kan vi gå med våra kids på måndag eller tisdag?

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails