2009-09-22

Skit sjukan elle vad....

Ett litet skitigt inlägg bara.....

Hjälp vilken dag/ natt det har varit...


Vaknade vid 3 tiden av att "Z" kröp ner brevid oss i sängen vilket han brukar göra....
men nu luktade nåt så väldigt från hans blöja, så det var bara att knata upp och byta och de va inte lite "poop" i den kan jag lova det fanns överallt... =P

jaha tillbaka till sängen i "Z" s rum och det var lika mycket "poop" där så det var bara att byta lakan och skölja bort den fräna lukten...


När jag sedan kom tillbaka till våran säng så låg det ju en massa i den med...

Böt sängkläder och la mig för att sova...
Då va det "S" tur hon la av ett riktigt lass hon med, men som tur va så stannade det i blöjan ;P

Så i dag har jag spenderat den mesta tiden till att torka skit...

Bara väntar på att det snart blir min och sambons tur... uhaa... :p

En söt liten skit unge ;)

2 kommentarer:

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails