2009-10-28

Hej hej...

Har haft lite fullt upp nu i dagarna med en sjuk liten tös men nu äntligen börjar det se bättre ut :)...

Nu är hon pigg och glad igen trots en ihärdig förkylning... :(

Så jag har inte hunnit med här hemma riktigt men nu ikväll fick jag ett ryck då jag hann både städa, damma och baka :).....
det behövdes ;)

Imorgon kommer Sara och lill tösa på besök och i helgen ska det bli ljusparty :)

Skojsigt... jag gillar verkligen doftljus och tänder ljus flitigt så här på hösten och julen...

Nej nu väntar sängen...

Natti natt

3 kommentarer:

  1. Hej =)

    Vilken fin kaka du bakat och städ också mitt i ...jag skulle också behöva ta tag i det!

    Hoppas det bli ett lyckat ljusparty!

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Såg på saras blogg att du fyller år, grattis grattis!

    SvaraRadera
  3. Oj va svårt. Jag vill vinna allt! HAHA
    Kan tänka mig en till skalle till Stellas vagn och samtidigt skulle örhänget va coolt men jag har ju töjda öron så det går nog inte. Kuddfodralet är superfint det med och skulle kunan passa in här hemma det med :)

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails