2009-10-27

Min skattkammare....

När jag var hem till min mamma i helgen så letade vi fram gamla sagoböcker som hon hade när hon var liten....


MIN SKATTKAMMARE

tyvärr så fattas det 3 stycken... :(

Är det någon mer som minns dessa böcker?... När jag och mina systrar var små så brukade mamma läsa för oss ur dessa bla. sagan om pomperipossa med den långa näsan ;)... Den var ju så bra ;D

Böckerna låg i fin gammal tvättkorg.... som oxå fick följa med hem så klart! ;)

Den kommer antagligen att målas vit ;) och bli en bra plats för "Z" s alla leksaker...

Bullerby boken fick en plats på "Z" s tallrikshylla....

Nu har jag något fint att läsa för barnen när dom blir lite större ;)

K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails