2009-10-21

Jul jul...


Tänk att snart är det jul igen ;)...

Älskar julen, det är så mysigt...
Pyssla, baka, handla julklappar... eller nja inte trängas bland 1000-tals människor två dagar före julafton ;)... men att slå in julklappar det gillar jag ;)...

sitter med tända ljus , lite vin glögg, pepparkakor och slår in och dekorerar fina paket...

iiii Längtar!!! :D

Jag handlade lite smått på nätet förra veckan....
Dessa fina varor kom på posten ;)



lite produkter från MAILEG och GREENGATE :)




Även om man försöker att smyga och gömma så ser söta lilla "Z" allt ;)

Självklart fick han syn på "trumman" och ville så gärna leka med den men jag sa att det var en julklapp till "S" och visa att det var en LITEN gris där i...


"Jaha va det en sån liten liten gris där i med kjol" ja men då kan "S" få den och så sprang han och hämtade sin STORA STORA gris....
"Och den skulle oxå minsann vara med på kort" ;)


Lite jul pynt att hänga i "Z" minigran...

Och lite dekorationsband som jag kan sy något fint med ;)


En köks handduk...


Och en söt burk till mamma ;) här ska jag förvara mina sytråds rullar...



K R A M

2 kommentarer:

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails