2009-10-20

Drömhuset...

Nog går vi (nästan) alla och drömmer om ett speciellt hus eller hur vi vill att vårat drömhus ska se ut... ;)

Det gör jag ofta ;) och så tänker jag hur fint jag skulle inreda om jag hade ett hus...

Sälja alla gamla möbler och bara köpa nytt och fint (ja det får gärna vara loppis fynd som jag renoverar själv) ;)

För inte så längesedan (innan jag skaffat blogg) så satt jag en kväll och tittade runt hos er bloggerskor och era vackra hem då jag helt otippat kom in hos EMMA med bloggen i emmas vita hem...




Och där var det.... Hennes vackra hus ser ut som mitt drömhus :)


Visst är det vackert!



Hon inreder så fint i finaste vitt....



så alla ni som gillar vit inredning, kika in hos henne och låt er inspireras...



En söt Emma och söta katten Lia ;)


I dag kom ett paket på posten.... jag har redan köpt lite jul på nätet ;)

ÄLSKAR julen, att pyssla och göra mys ;)


Det får ni se nästa gång...

K R A M så länge

2 kommentarer:

  1. Gud vilket underbart hus :O! dock hade jag velat ha lite mer färgklickar här och var ;). Älskar med julen, dock väntar jag tills november :P. Johan blir väl galen om jag köper mer julsaker hihi//Tuna

    SvaraRadera
  2. Hej hej :)
    Såå gulligt av dig, blir riktigt smickrad! Själv tycker man ju att det finns mååånga finare hus än vårat, men det är inte illa att vara en annans favorit ;)
    Tack tusen tack för detta inlägg! Blir alldelens varm inuti.
    Såg att du hade en tävling här nedan, den måste jag ju vara med i såklart!
    Ha det gott! Många kramar till dig/Emma

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails