2009-10-19

Utlottning...


Ja då var det dax för en utlottning tycker jag... ;)

Alla får vara med oavsett om man har en blogg eller ej...

Vill att ni skriver en liten kommentar i detta inlägg...

Och eftersom jag är hyfsat ny i blogg världen så skulle jag gärna vilja veta vad ni gillar att läsa om?
Är det ok så som jag har det i bloggen eller borde jag ändra på något? Mer/mindre bilder?..
för lite text?... Vill du veta något om mig eller har du någon fundering om det jag gör?..
vill ni se mer pyssel och beskrivningar?..Mer/mindre kläder och mode?... Barn kläder jag sytt?...
mera inredning?... eller kanske se min garderob eller smyckes samling?.. ja ni förstår :)
Ordet är fritt så fråga på ;)
eller bara kommentera att du vill vara med på utlottning ;)

Jag lottar ut 3 vinster :)


En döskalle att hänga i vagnen eller varför inte i bilen ;)


"cupcake" örhänge :)


Vitt kuddfodral med beigt monogram :)

(ca45*45cm)

Ni är alltså 3st som vinner ;)

Har du ingen blogg så skriver du vilken vinst du hellst skulle vilja ha...

Men har du en blogg så får du gärna låna en av bilderna och länka till mig och får då 2 "lotter" (dvs. att du kan välja om du vill lägga 2 lotter på tex. kuddfodralet eller så kan du välja att lägga en på kuddfodralet och en på tex. skallen) ;)

Vinnarna dras Söndagen den 1 november...

Lycka till!

K R A M

22 kommentarer:

  1. Jag tänkte bara titta in lite hos dig.. Jag vet inte om jag har varit och besökt dig innan. Jag tycker din blogg är söt som den är. Enkelhet är snyggt.

    Varm kram!

    SvaraRadera
  2. hej hej..

    Jag tycker din blogg är så inspererande, gillar den som den är.. :)
    men pyssel kan man ju inte få för mycket av, hihi...

    jag vill gärna vara med och tävlar om kuddfodralet.. Ur sött tycker jag det var.. Jag har länkat och lagt upp ett kort i min blogg..

    Hoppas på tur..

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig pysselblogg.
    Om jag ändå hade den kunskapen :)

    Passar på att tävla om döskallen, då min lille kille ha det mesta i döskalle format :)
    Har tagit den bilden och länkat till dig :)

    Trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej. Vilket underbart kuddfodral, tänk å vinna det!! Jag lägger in en länk på min blogg genast! Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Hej igen. Jag lägger in din bild på min andra blogg också!! Många kramar.

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna vinna den fina kudden:)
    Tycker att din blogg är bra som den är.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att du har skaffat dig en toppenblogg redan från start. Det är inte många som bloggar såhär bra som du gör när de precis har börjat, bra jobbat!

    Jag som precis fått en symaskin vill gärna se lite mer pyssel och sömnad. Gärna beskrivningar hur man kan sy praktiska och roliga grejer till Stella :)

    Länkar och lägger upp bild i min blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag säger som Soya, din blogg var underbar redan från början =). Det är så "mysigt" att kika in på din blogg. Men jag skulle väldigt gärna vilja se mer mode, ditt mode. Jag inspireras av din stil, du får det alltid att se så snyggt, nytänkande och rockigt ut. Ett original helt enkelt (hoppas att du förstår vad jag menar=)).

    Skulle gärna vilja vinna det söta cupcake öronhänget =).

    Kram//Tina

    SvaraRadera
  9. Hej igen! :) Jag tycker att din blogg är mysig och personlig, tycker också att det är kul med pysslet och de fina, gulliga grejorna du syr. Tycker att du ska fortsätta att blogga om det du pysslar med, det du gillar, för det utstrålar så mycket glädje och gör dig unik! Många kramar Emma
    ps. Glömde att säga att jag sååå vill vinna den vita monogramkudden och jag länkar inne hos mig! :)

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar, jag lägger 2 lotter på kuddfodralet. Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-kuddfodral-1.html

    info@annakarlsson.se

    Jag har inte läst din blogg förut men jag kan skriva hur jag vill att en blogg skall vara.

    Det skall finnas bilder, för mycket text blir lätt tråkigt. Samtidigt tycker inte jag om när det blir för långa inlägg, hellre flera och korta (är nog inte så bra på det själv).

    SvaraRadera
  11. Hej hej!
    Jag tycker att din blogg är väldigt fin! Den ger en insperation och dessutom är den inte rörig utan allting går ihop fint.
    Det är första gången jag beösker den, men absolut inte sista gången!

    Jag vill gärna vara med och tävla. Blev förälskad i "skallen" och vill gärna vinna den.
    Den skulle jag då hänga på skötväskan på våran sons vagn. Väskan är så tråkig så den behöver ha något fint som hänger där.

    Mvh: Annie ( benjaminsmamma@live.se )

    SvaraRadera
  12. Åh så fina vinster! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Skulle gärna vilja vinna kuddfodralet så jag lägger 2 lotter på det! =)

    Jag tycker att din blogg är fin och jätte bra som den är! Vore roligt att få se lite mer pyssel =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-tre-vinster-1.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  13. bera barnklder såklart..så himla gulligt att läsa om. har även passat på att länka här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/doskalle-orhangen-kuddfodral.html

    sulle vilja lägga 2 lotter på kuddfodralet. så himla fint. skulle bli snyggt i nya lägenheten.

    maiL: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med. Jag lägger två lotter på döskallen! :)
    Jag har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/3-vinster-2.html.

    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  15. jag är med :) har länkat dig här:

    http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/october/tavling-hos-d-sign-inredning.html

    jag lägger en röst på kuddfodralet och en på döskallen:)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej! Tycker din blogg är fin som den är! Vill absolut vara med o tävla om kuddfodralet....det är såå fin!

    Ha en skön kväll!
    Kram Annemari

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tar två lotter på kuddfodralet. En länk finns här:

    http://evamar.blogg.se/2009/october/tre-vinster-1-november.html

    Svårt att säga hur jag tycker att en blogg ska vara. Mycket bilder är alltid bra. Följer bloggar som är extremt olika varandra så det viktigaste är nog att man skriver om det man tycker är kul. Det märks!

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Jag tycker att din blogg är bra, en skön mix av bilder och text. Bra inspiration.

    Jag vill gärna ha kuddfodralet och lägger mina lotter på det och jag länkar från min blogg.

    Kram Britt

    SvaraRadera
  19. Kul med en ny blogg med inspiration! är gärna med o tävlar och lägger två lotter på kuddfodralet.Har länkat på min blogg i högerspalten.

    Ha en bra dag! kram IVF-karusell

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag älskar att läsa om pyssel, design och titta på vackra foton. Tycker din blogg är fin och har en blandning av allt det här.

    En sak som jag dock tycker är lite synd är att du inte utnyttjar mer yta. Det är så mycket vitt till höger och vänster som man hade kunnat lägg ut mer foton på i form av en extra kolumn. Eller om man breddar någon av kolumnerna lite.

    Alla sakerna som du undrar över ifall du ska lägga ut (barnkläder du sytt, mer inredning, smyckesamäling). Lägg ut rubbet allteftersom! Det är bara roligt! =)

    Länkar till tävlingen på min blogg: http://plusresan.blogspot.com
    Tävlingen ligger i den högra kolumnen och jag lägger två lotter på kuddfodralet.

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Jag vill vara med och tävla :-)
    Har länkat på bloggen
    http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/3-vinster.html

    Jag vill lägga mina två lotter på döskallen :)

    Själv gillar jag bloggar med bilder, det är mysig och man relaterar lättare till bilder.
    Som din blogg har!
    Tycker din blogg är fin :)

    SvaraRadera
  22. Hej!

    Jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag länkar till dig och lägger mina 2 lotter på kuddfodralet.

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails