2009-10-19

Förvaring....


Hej alla goa!

Hoppas ni haft en trevlig helg!




Här hemma har det inte hunnits med så mycket som man skulle vilja....

Jag har i allafall fått tummen ur och sytt ett par förvaringskorgar till hallen...


Detta tyg har legat vid symaskinen i över ett halv år... gaaah...!



Så är det med mig... jag handlar hem och så ligger det, tills man nästan tröttnat på det ;)

Är det någon mer som känner igen sig? ;)




När jag köpte tyget så gjorde jag även en tygtavla men som inte heller har kommit upp för att det måste borras i den väggen :)

Men i dag ska det borras och donas... :)


Ha det gott allihopa!


Utlottning nästa! :D


K R A M

1 kommentar:

  1. Hej rara söta! Oj vad jag blev smickrad av din hälsning inne hos mig! Självklart får du låna bilder av mig :)
    Du verkar ju ha det jättefint själv, men det är väl alltid så - gräset är grönare på den andra sidan!
    Tack för titten! Ha det gott! Många kramar Emma

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails