2009-10-17

Ny kamera...

Tjena hej!
Sambon har köpt sig en ny kamera...
oj va fina bilder det blir...

Så nu springer han runt som en tok och knäpper på allt och inget ;)...

Idag var han och "S" och träffa Sara och då knäpptes det många fina bilder vill ja lova :)





Mina fina

Goa tjejer...

Lilla "S" fick till och med matas utav Sara och var glad hela tiden hon som annars är så mammig och blyg ;)
Duktig hon är :D


jag fick pröva att knäppa lite jag med ;)



Prydnadskål och ljung



Nu kommer det garanterat att bli så mycket roligare att knäppa kort på barnen och självklart till bloggen ;)

Kanske det blir lite bättre "kvalitta" på bilderna här framöver ;)


Trevlig lördag allihop!


K R A M

10 kommentarer:

  1. Håller med, bilderna ser ut att bli jättebra med den nya kameran. Undrar vad det kan vara för märke och modell tro?

    Ha det gott och fota på! :)

    SvaraRadera
  2. kameran heter Canon 500D :D kram Lena

    SvaraRadera
  3. Oj vilka stora, fina ögon hon har! =)

    SvaraRadera
  4. Superfina bilder!
    Och vilken söt liten tjej!

    SvaraRadera
  5. Hihi, ja hon va så go igår. Kul att det blev så fina bilder :)
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Haha, vilken ubersöt tös där ;-) Ser himlans mysigt ut.

    Krams!

    SvaraRadera
  7. Bilderna är jättefina. Blir ju mycket roligare att ta kort med en bra kamera...man blir inte lika irriterad på sina bilder då ;)

    Vilken liten sötnos hon är :)

    Linda :)

    SvaraRadera
  8. Hej!

    vad roligt med en ny kamera, ja jag om nån vet hur det är att ha en fotografnörd springande runt i huset för att plåta....

    Vilka fina bilder bi tog, den första var ju klockren så härlig!

    Kram Annica.

    SvaraRadera
  9. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så vackra och söta barn som ni har =)<3

    SvaraRadera
  10. glömde skriva att det var lilla jag (Tina) :P

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails