2009-11-16

Höstligt & kusligt...

I går gick vi ner till älven för att leta lite granris...

"M" tog fina bilder...
bilderna ser sådär höstligt "kusliga" ut ;)....


Tror ni jag hitta nå granris då? :)... Nja var så längesen jag var där och hade glömt bort hur det såg ut... inte mycket gran inte.... mest lövträd. :(



grrr... mamma (jag) blev lite putt och precis när vi skulle vända och gå hem med trötta och hungriga barn (och mörkret börja krypa sig på) så hitta jag lite barr i skogen... wiii :)


Men det var så lite så det räcker inte till mycket...
får nog bege mig ut i en riktig skog snart igen och hämta hem mer ;)


Sov gott & Kram

1 kommentar:

  1. Hej hej! Vilka vackra bilder din sambo tog! Söt liten gran också, tur att den lilla utflykten gav en liten söt gran iaf :) Bättre lycka nästa gång! Många kramar Emma

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails