2009-11-17

Jul jul...

Tänk att snart är det 1:a advent... iiih :D
Underbart jag längtar...

Blir så inspirerad utav er därute som har börjat blogga om julen och pyssel...
Så ikväll har jag själv börjat pyssla lite ;)
Tyvärr så är jag och symaskinen ovänner just nu, "han" vill in på lagning och bli servad men jag vill SY SY SY sy... :(

Min söta son har varit och tryckt och petat och lekt med den...
Gaah... jag som vill hinna sy julgardiner, kuddar och massa annat innan jul :(

Just nu har jag inte råd med en service heller (ekonomin är inte den bästa när den ena studerar och den andra är mamma ledig.)

Få se hur länge jag klarar mig utan min andra "älskling" (symaskinen och jag är väldigt tajta kan jag lova ;) hihi

Men jag fick pyssla med lite annat istället... visar er såklart när det är färdigt.... ;)

Här kommer lite andra juliga bilder...

Jag har tryckt nya etiketter på kakburkarna och bytt band...

och jag har plockat fram pynt till mini granen ;)...

(Pynten har jag köpt här)

Nu har nog färgen torkat på mina pyssel ute i köket så nu ska jag fortsätta... ;)

TJING TJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails