2009-11-19

Spruta. jobb och pyssel...

Hej...
Idag känns det som jag har hunnit med en hel del....

Vid ett tiden åkt jag och Lisa iväg med "Z" till doktorn, tänkte nämligen att han skulle få en spruta idag men när vi väl var där så avrådde dom oss för att han var lite snorig och tyckte att vi skulle komma tillbaka på måndag igen...
Tur eller ej men nu är han lite sämre och snorar, hostar och har sig, lite varm var han oxå när jag kollade till han sist... (kanske hade blivit värre om han tagit spruta? vem vet egentligen? känns som att man inte har en susning om hur man ska göra eller vad som kan hända...)
Nå ja... när "M" kom hem från jobbet så fick jag lite egen tid och åkte ner till dom på mitt jobb...

Blev bjuden på fika och jag prata lite med chefen... jag ska nämligen börja jobba igen i januari :D...
så kul så kul... jag gillar mitt jobb och trivs som bara den! ;)

"M" ska vara pappa ledig då han slutar sin utbildning nu i slutet av November.

Jag kommer att jobba extra i December oxå då det är mycket att göra.

Självklart så kunde jag inte gå därifrån utan att handla lite ;)
Blev lite band och spets till mina jul pyssel och en fin zink kruka som jag ska ha mini granen i :)

Och vet ni av min super snälla chef så fick barnen en varsin maileg tomte :D!!!!
Jag blev så glad!!! TACK!


Tomten ska jag hänga vid deras säng och stoppa i en varsin julklapp i säcken som de får öppna på julaftons morgon :)
I och för sig har dom redan julstrumpor som jag sydde förra året men dom kan få en klapp i den oxå ;)
Visar oxå en tjuvkik på jul pyssel jag har sysslat med idag och igår.... ;)


Ni ser säkert vad det ska bli ;) kommer fler bilder och beskrivning sen när allt är klart...


K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails