2009-11-20

Mina sjuklingar...

Tjena hej!
Uppe i ottan fast det är helg... blir så när man har två "piggeliner" hemma ;) två sjuka piggeliner dessutom..

"S" är väl lite mer hängig hon är genom förkyld, hostar tills hon kräks och har täppt näsa- blir svårt att sova då hon knappt kan andas... min lilla skruttfia!

Och jag springer runt som en höns mamma och är orolig hela tiden...
"Z" mår lika som tidigare hoster och har snorig näsa...

I morse åkte "M" iväg och skulle hjälpa Martin med husbygge ;)
Jäsiken va avis jag är- vill oxå ha ett hus ju! :)

Och igår kväll åkte "Z" med farmor och "M" till sjukhuset och hälsade på farfar.. han är lite bättre nu och på tisdag ska dom göra hembesök för att se om han kommer att klara sig hemma :)

Jag var hemma med en sjuk dotter och medans hon sov så han jag kika runt lite i nätbutiker...

Har kommit på att jag börjar gilla det lite hårda, ruffa industriella stilen lite mer men blandat med vitt så klart ;)

hittade sidan parcourrier.se oj va mycke fint det fanns :)






(Bilderna är lånade från deras hemsida)

Ja ni ser vad mycket fint... tyvärr så var det lite dyrt för min plånbok just nu men hoppas det ändras snart då jag börjar jobba igen ;)

Nej nu lär jag pyssla om mina sjuka...

Ses snart igen
K R A M

1 kommentar:

  1. Hej hej! Så trist med alla sjuklingar, hoppas att de snart tillfrisknar!
    Så mycket fint du visar från Par Currier, jag älskar också den butiken, synd att man inte har guldbyxor ibland ;) Ha det gott! Många kramar Emma

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails