2009-11-26

Julpyssel del 3...

Hej!
Tänkte visa den sista delen utav mitt julpyssel, för tillfället i allafall...

Vet ju inte riktigt vad ni tycker om det, kanske ni tycker att jag pysslar för mycket jul nu och vill hellre läsa annat? hihi ;)

Hur som helst, här kommer en julklapps säck jag enkelt sytt ihop och textet på...

Text/tryck tipset fick jag ifrån hildas hus... en till duktig pysseltjej ;)


Mina hand gjorda etiketter skymtar oxå på paketen ;)...
Sen har jag sytt lite leksaker till barnen visar en tjuvkik på ett utav dom...
mer bilder kommer i morgon ;)



Tjing tjing!
och

K R A M

3 kommentarer:

  1. Undebart jul pyssel!!
    kram o trevlig helg
    ninni

    SvaraRadera
  2. Det kan inte bli för mycket julpyssel om du frågar mig!:) Det var verkligen en kanon fin julklappssäck! Jätte fint textat. Vad använde du för penna/färg? Jag har funderat på att göra något liknande men en stor julstrumpa med Noels namn på! Roligt att se vad det är för leksaker du sytt! kram/L

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att du blev inspirerad! Jag har också tankar på en julklappssäck. Får se hur den blir... Fin trumma har du sytt också!
    Kram, C

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails