2009-11-26

"S" 6 månader...

Hej!
Igår blev vår lilla "rockprinsessa" 6 månader ;).... Oj va tiden går fort...

Känns som igår när jag gick och vänta på att hon skulle komma ut och att magen var så stor så stor så jag inte kunde ha några kläder...
Hihi kanske beror på att jag fortfarande går runt och klagar över min stora mage och att jag inte kan ha mina "gamla" kläder än ;)

(lilla "S" bara några veckor gammal, dålig bild taget med mobilen)

Vi har varit och tagit influensa sprutan på storebror oxå- äntligen!... och allt gick bra, han var så duktig ;) Jag är en stolt mamma! :)
Men nu vet vi faktiskt inte hur vi ska göra med lilla "S"!?
Hur har ni gjort/ skulle ha gjort? råd Snälla!
Nej nu ska jag kila iväg och hämta "Z" på dagis...
Hinner jag ikväll så kommer det lite fler pyssel som jag har gjort... :D
K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails