2009-12-28

Efterlängtad julklapp...

Hej hej...
Det är väl ingen i mellan Sverige som har undgått all den enorma snö som har rasat ner det senaste dygnet ;)

Jag jobbar extra nu i 3 dagar och det var knappt så att jag tog mig innanför dörrarna till jobbet i morse och chefen gick med (handstyrda) plogen hela förmiddagen... :P Han såg ut som en snögubbe när han var färdig hihi...

Tänkte visa en efterlängtad julklapp som jag har fått...

Nämligen en liten miniradio... en vit, nätt enkel modell ingen dyr eller krånglig sak utan det var bara att ratta in p3 som jag älskar att lyssna på när jag bakar, lagar mat eller sitter och pysslar i köket- perfekt! :D


Finns i fler färger här.


Och så fick jag denna superfina stjärna som jag gått och gluttat på ett tag ;) tycker den är enkel och fin som den är... har ju faktiskt sett den i flera inredningsbloggar, hur fin som hellst! ;)


...har fått ett doftljus från klockar gården som doftar gran... mmm gott! Rekommenderar den varmt! Och den höjer gran doften lite här hemma.

Fick oxå presentkort i olika butiker här i stan bla. Lavendel och romantik, Rosahuset och Ateljé beauty (massage och spa.)

Har redan köpt ett par fina gardiner till sovrummet... har nog inte bytt mina hissgardiner där inne på snart 1 år ;P... det är olikt mig kan jag säga!!! ;)

Visar er när jag fixat och donat klart...

Hoppas ni alla får en trevlig vecka!

K R A M

3 kommentarer:

  1. Visst är den fin den där lilla radion, har själv gått och småkikat på den (fast jag inte behöver nån egentligen). Men man vet ju aldrig. ;)
    Låter/ser ut som toppenjulklappar! Skulle kunna tänkt mig allihopa själv.

    Gott Nytt År!
    (om vi inte "ses" före torsdag)

    SvaraRadera
  2. Åh så fina julklappar! =)
    Får önska ett gott nytt år också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh jag har jagat den där radion i flera månader!!! Har rännt på clas ohlson otaliga gånger, men då har den bara funnits i orange. Den är ju så perfekt liten och diskret, och vit!:) Hoppas ni får ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails