2010-01-19

Fynd...

Hej!

Idag tänkte jag visa mitt senaste fynd...
hittade dessa fina dynor för ynka 25kr st på jysk...
är väl inga välgjorda grejer men för den summan så passar de bra till slit och släng på balkongen i sommar ;)


Fynda oxå 3st blommkrukor för 50 pix :)
Passa bra till min vackra orkidee´ som jag har fått av min käraste sambo ;)



Här syns oxå min pläd som jag trillskas med ett tag men som nu är äntligen färdig... blev ganska nöjd med den ändå ;)


Jag har fått lite beställningar på bla. vimplar och mössor :) så himla kul!!!

Tycker om att sy till andra och jag blir så jädrans glad när ni tycker om mina pyssel!
:D *me doing the happy face*

Nu måste jag sova, upp tidigt i morgon igen ;)

Och tack för era små fina kommentarer jag får, blir glad när jag får sånna med ska ni veta!

K R A M och NATTI NATT

2 kommentarer:

  1. FLOTTE FUND DU HAR GJORT:)
    ha en fin dag
    klem

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Vilka fina dynor! Har likadana krukor!:)
    Pläden ser verkligen kanon snygg ut! Kan tro att det är pillrigt...
    Haha, man kanske skulle ha beställt vimplar av dig istället, jag har fortfarande inte fått arslet ur att börja sy dom!:) Men jag har ju redan köpt tyg, så det är väl bara att börja!:)
    Hoppas ni har en fin vecka!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails