2010-01-18

Mys helg....

Vilken skön helg jag har haft, synd att den tar slut så fort... :)
Jag har både hunnit jobba, tvätta/städa, sytt och lekt med min härliga barn!

Tack kära mamma för att du passade "Z" från lördag till söndag!
Då hann jag sy gardiner och kuddar till hans rum och städa upp bland alla hans leksaker.

Jag hann klippa mig och färga håret och framför allt så hann jag få lite egen tid med lilla dottern :)... min lilla go fis.. hon har blivit så stor och duktig också har hon lärt sig att gå i gå stolen :)


Jag har inte hunnit med att ta ner den gamla fåtöljen till "Z"s rum...(som jag skrev om i förra inlägget) tror jag inte hinner med att klä om den än på ett tag så den får stå kvar där uppe en stund till (har ju 1000 på började projekt- borde avsluta några av dom först ;)
Bilder på "Z"s rum kommer längre fram, har lite kvar att fixa där först ;)
Hoppas eran helg har varit lika fin som min!
K R A M

1 kommentar:

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails