2010-01-15

Mairo...

Hej hej!
Jag är så sugen på att ändra lite inne i "Z"s rum... få in lite mer färger men ändå behålla lite av det ljusa toner (duvblå,ljusgrå och vitt) som redan finns där inne...

Undra om man kan få en fin kombination ändå?

Jag tycker så mycket om mairos tyger bla. denna busungar som Karin Mannerstål (från Äntligen hemma) designat ;)
Ska prova sy upp kuddar till "Z"s säng och sy lite nya gardiner få se om jag kan få ihop det...

Vill ju inte att det ska bli för mycket och för rörigt... utan lagom harmoniskt si sådär ;)
Aa ni förstår.... :)

(Tyget Pojkbus och även det prickiga kommer härifrån)

Jag har en gammal fåtölj på vinden som jag funderar på att ta ner och klä om... hmm men vart ska allt få plats?

Får nog rensa bort en del gamla leksaker först och få lite ordning ;)

Resultatet får ni se såklart sen när allt är färdigt!

K R A M

1 kommentar:

  1. Ja tyget pojkbus är riktigt fint! Ska bli kul att se vad du tänkt göra av det!:) Roligt med en gammal fåtölj! Undrar vad det blir för tyg på den då?:)
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails