2010-01-31

Pippi tröjan...


Den är ju sååå fin!
Finns i många varianter nu för tiden...
fast jag gillar nog den "hemstickade" varianten bäst som pippi långstrump hade ;)
Denna tröja köpte jag när lilla "S" låg i magen och jag tog en lite större storlek så hon för hoppnings vis skulle kunna ha den en stund..
Nu är hon snart där :)... någon månad till så kan hon nog ha den :)
åhh tänk om jag kunde sticka (eller minnas hur man gör) då skulle jag sticka pippi tröjor till hela familjen ;)
vare sig de ville eller ej hihi... :D
K R A M

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker de är jättefina jag med!!!
    Ha en toppen kommande vecka!
    Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. MMm dom är verkligen kanon fina! Noel har en med knäppning!;) Önskar också jag kunde sticka! Fast sambon får jag nog inte på någon pippitröja, inte ens med tvång!:)
    Hoppas allt är bra och att ni börjar bli friska!
    Kram/L

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för kommentaren i min blogg! Du har så mycket fint här på din blogg så jag ska sätta en länk på min sida så att jag lättare kan börja följa med dina inlägg :o) Massor med fint pyssel, och så har du ju en hel del för barn också då vi har döttrar i samma ålder!

    Ha det bra!

    Kram,
    Jennie

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails