2010-01-30

Mammas lilla hjärta...


Detta söta smycke fick jag av min familj när jag fått mina 2 underbara barn.
För att jag har blivit något så stort som MAMMA :)...

och visst är det underbart, den bästa, finaste känslan som finns att vara just någons mamma!!!

I berlocken kommer jag att sätta ett varsitt kort på mina älskade barn såklart...
Har inte lyckats hitta de rätta bilderna än så just nu är den tom...
Detta halsband bär jag nästan jämt fast den för tillfället är tomt... men det är de ju ingen annan som vet ;)
K R A M

3 kommentarer:

  1. Ja att du läser och fick lösen var ju en självklarhet för mig iaf. Kram

    SvaraRadera
  2. Supersött smycke!
    ..har du nån aning om vart de hittade det?? jag har letat efter ett fint hjärt-berlock men inte lyckats riktigt...
    Kram Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails