2010-01-29

Sjuklingar...

Hej mina kära!

Här hemma är vi alla sjuka mer eller mindre...
Känns som det aldrig går över utan bara runt runt...
Men hoppas det går över snart det tar ju så på krafterna att man inte orkar med någonting...
Nog om de, nu till något helt annat... ;)

Lovade ju att jag skulle visa lite bilder från "Z"s rum när jag hade sytt gardiner och nya kuddar till sängen...

så här kommer dom....


Nya (fusk)hissgardiner med öljettlängder till..



Har inte lyckats hitta något fint överkast till sängen än... och kuddarna ser nästan för stora ut i den lilla sängen...

Jag gjorde 3 kuddar men den ena kommer att sitta i den gamla fåtöljen som jag ska klä om i framtiden ;)
Baksidan på kuddarna är samma tyg som hissgardinen :)
Jahapp då var det lördag i morgon igen... tiden går sjukt fort!
Trevlig helg allihopa, här ska vi försöka bli friska tills på måndag! ;)
K R A M

4 kommentarer:

  1. Åh så tjusigt!
    Kram och tack för gratulationen =)

    SvaraRadera
  2. Blev ju kanon snyggt!! Som alltid!:) Jätte fina kuddar också. En sån gammeldags tallrikshylla skulle jag också vilja ha till Noels rum!

    Önskar jag kunde sälja dig ett av fönstrerna, men då blir nog inte pappa nå nöjd!:) Det brukar ju gå en hel del på auktionerna, men när man vill ha nått u så vill man ju inte vänta ända till sommaren!:)
    Hoppas ni har en mysig helg och att ni kryat på er!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails