2010-01-25

Mitt senaste inköp...


Mitt senaste inköp är denna fina besticklåda...

(köpt av mitt presentkort på Lavendel & romantik som jag fick i julklapp)

Fast jag använder den till mina fina band och spetsar istället ;)
Kommer att passa perfekt på mitt lilla sy bord...
I morgon är jag äntligen ledig och då får jag ta hand om mina små sjuklingar...
Det känns så motigt att gå och jobba när dom är hemma och är sjuka :(
Så i morgon blir det lite bakning och mycket mys med lilla familjen...
Ha det fint allihopa!

Kram Kram Lena

1 kommentar:

  1. Tack för din söta kommenatar hos mig! Ja linneskåpet ska bli vitt så snart tiden finns!:)
    Vilken kanon fin bisticklåda, eller spetslåda! Den var verkligen fin, perfekt att få presentkort där!:)
    LÅter mysigt med bak och ledighet!
    Kramar/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails