2010-01-24

Tomt på inlägg...

Hej hej!
Oj här går det dagar mellan mina inlägg, har inte haft tid helt enkelt!

Mycket jobb och sjuka barn som tar all min tid nu, både "Z" och lilla "S" är så jätte förkylda med feber och ögon inflammation :(
Mina stackars små älsklingar!

Och jag är ju orolig hela tiden och kan knappt slappna av...

Lite roligheter hann vi göra i helgen ändå, både kalas och sen utgång på kvällen med några tjejer...


Denna fina tårta bjöd Oskar på... det står DC på tårtan (skate, kläd och skomärket) som O gillar så mycket.
Han gjorde tårtan själv och vi trodde han skulle skriva Oskar 10 år men de blev så här iställe...:)
Han är otroligt duktig på att rita och skriva! :)
Nu har helgen redan passerat förbi... aaah tycker de går allt för fort har inte ens hunnit tittat runt hos er andra bloggare...
Får ta mig en kik i morgon kväll för nu sitter sambon i soffan redo med en film, chips och dipp och det lockar ju väldigt! ;)
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg!
K R A M

1 kommentar:

  1. Hej Lena!
    Jag som tycker du är så duktig på att skriva inlägg! :)
    Lät inge roligt med ögoninflammation, hoppas dom kryar på sig fort. Är ju så jobbigt när dom är sjuka!
    LÄt gött med chips och dipp, själv är man inne på fjärde dagen soppdiet!:) Wisch me luck!
    Ha det fint! Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails