2010-01-09

Små framsteg...

Hejsan!
Nu var det visst ett tag sen jag visade bilder på barnen...
Har ju tänkt visa er då och då framför allt så att mina kära systrar och fina vänner som inte bor i närheten får se hur dom har det och hur dom utvecklas... :)

Och nu händer det lite roliga grejer... lilla "S" har lärt sig krypa och kryper nog runt som bara den när Malin och Lisa hälsar på i slutet av månaden ;)

"Z" s tålarmod har blivit bättre och nu har vi riktigt mysigt när vi sitter och leker med pärl plattorna ;) (inget grin och skrik och kasta hit och dit som det annars har varit hihi...)
eller ja de är ju inte så här ljuvligt varje dag ;)
Ska försöka filma lilla "S" när hon kryper så att ni får se...

Idag blir det en bild på duktiga "Z" med pepparkaka runt munnen och klistermärke vid örat ;)...

Trevlig lördagskväll allihopa!
KRAM Lena

ps. kommer kanske vara lite snålt med inlägg här framöver då jag kommer att jobba rätt mycket nu men det kan ju hända att jag orkar blogga med ;) ds.

2 kommentarer:

  1. Blir inget på söndag iaf så det är lungt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Söta skrutt ungar.
    Vad härligt det är att följa dom stora framstegen som små barnen gör.
    Krypa är ju ett av dom.....

    Jag vill jätte gärna beställa vimplar.
    Vill du? Åh vad glad jag blir!!!

    Jag vill ha helvita, men hur lång då.
    Jag tänkte ju ha den som kalas-vimpel, kanske på Levis rum eller ute på terassen i sommar. Hur lång tror du?
    Jag ska mäta den jag har så återkommer jag.

    Kram på dig
    Marit

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails