2010-01-11

Sneak peek...


En liten tjuvkik på mitt pågående pyssel som är bland de krångligaste jag gjort... (denna är den första jag gör) eller man behöver nog lite mer tålamod än vad jag har antar jag ;)

och inte vet ja om jag gör rätt helle :)

De är svårt att få det rakt och fint och att vadden inuti inte korvar sig och ligger på platts... har nålat hur mycket som hellst men ändå viker det sig och har sig... grrr...

Tror ta me tusan de är lättare att sy en brudklänning ;P...

det är nog bara att öva öva för visst är väl quiltar fina!!
Jag vill ju ha fler ;) hihi

Men jag lär nog smälta denna jobbiga pers innan jag fortsätter med en till, kanske redo om si sådär ett halvår igen ;)

Idag var det äntligen dax för dagis igen efter all jul ledighet skönt för både "Z" och pappa som var hemma idag...
"Z" har ju varit som ett vild djur här hemma då man knappt har kunnat gått ut i kylan...
och som han har längtat efter sina kompisar, han var såå glad att vara där igen!
Ha en trevlig vecka allihopa!
K R A M

1 kommentar:

  1. Åhh ser då ut att bli något riktigt fint!:) Så tålamodet lönar sig säkert!
    Ser fram emot att se det färdiga reslutatet!
    Hoppas allt är bra med er alla!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails