2010-03-24

Det gamla skåpet...



Hallojsan!
Vet inte om ni minns det gamla skåpet jag fick av min mor i vintras? ;)

Det har i allafall blivit slipat och målats i vitt....

Nu står den på min sida av sängen och ser mycket vackrare ut än vad det gjorde innan tycker jag ;)
Minns ni inte hur den såg ut innan? klicka här


"Z" har haft hög feber nu sen igår och är inte så pigg.... undrar om det är en dunder förkylning på gång?

Väntar bara på att lilla "S" ska bli smittad och bli sjuk igen... :(

Hoppas det går snabbt över och att han är feberfri tills på fredag för då är jag ledig och är sugen på att hitta på nå skojsigt med lilla familjen :)

Hoppas ni har haft en fin vecka hit tills!

K R A M från mig!

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen tummarna för att febern går över snabbt och att S (och ni andra) slipper eländet!
    Jättefint skåp förresten =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. hej hej..
    oj så fint skåp.. nu blev jag avvis, hihi.. :)

    hoppas Z kryar på sig..

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails