2010-03-26

Fredag...

När man har feber då får man faktiskt äta lite glass... fast den är ju väldigt kall tycker "Z" och vill gärna att man ska värma den så den blir varm... hihi min lilla sötis! ;)

Hej fredag!
Idag var jag ledig ifrån jobbet och då blev det en liten tur till stadens shopping centrum...
barnens kläder har börjat bli lite för små så det var dax att handla lite nytt...
huua vad dom växer fort, man hinner knappt med!
En och annan grej till mig själv och hemmet slank oxå med ;)
Nej nu strejkar "Z" och vill inte sova... tror att lilla mannen börjar bli feberfri ;)
Vi säger godnatt och hoppar i säng!
K R A M

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Hihi, tycker Z har helt rätt i det med glassen!:) SKönt att han börjar bli frisk! Noel är sjuk stup i kvarten nu tycker jag, är påväg att bli förkyld nu igen... men det är väl så med vintern! Vad fint skåpet blev i förra inlägget, tycker du gjorde helt rätt i att måla det!:)
    HOppas ni får en toppen helg! kramar/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails