2010-03-29

Påsk pynt...

Hej mina vänner!
Påsken har kommit till oss nu oxå... ;)
Men som hos så många andra så blir det inte så mycket pynt eller gula detaljer här och där...

Utan väldigt enkelt med...


Påskris... som jag har klätt med rosetter och lite fjädrar (jag hade tänkt skippa fjädrarna men både sambon och "Z" insisterade att dom skulle sitta i riset )


Påsk ägg som är halv klara ;)

Påsk fåglar i fina färger...


och Tulpaner... (som jag tycker är "påskigt") dom fick jag av min söta mamma igår då vi bjöd hit henne på middag :)


Nästa gång får ni se vad jag har pysslat ihop till "Z".... ;)

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!
    Jag känner precis igen mig i det du skrev om i förra inlägget..man börjar med nått roligt projekt, och plötsligt så har man visst påbörjat fem andra också. Jag är då hopplöst när det gäller sånt!:) Tycker då du verkar få sååå mycket gjort! Ditt påskpyssel och påskpynt är alldeles lagomt och fint tycker jag! Hoppas du haft en bra start på veckan!
    Kram kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails