2010-03-30

Svart vitt...


Halloj!
Min älskade sambo gillar ju att fota mycket och det blir ju extra mycket foton på barnen nu när han är pappa ledig...

Det är så roligt att komma hem från jobbet och se vilka fina kort han tagit under dagen :)

Jag älskar svart/ vita kort och har nu förstorat upp lite bilder på barnen som jag ska rama in...

Ramar har jag hittat lite varstans bla. på loppis och målat i olika svart/ vita/ grå nyanser...

Bland annat dessa fina bilder på "Z" ska komma upp på väggen...


I förra inlägget skrev jag ju att ni skulle få se vad jag gjort till "Z" men bilderna blev så himlans mörka eller suddiga så jag ska försöka ta nya i morgon innan jag går till jobbet...


Men en liten "sneek peak" kan ni få se ;)


Mer nästa gång...

K R A M

3 kommentarer:

  1. Halloj jag håller med vad fint det blir i svart vitt!!! Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Men vilka fina bilder på dina sötnosar!! Kan tro att det är roligt att komma hem och få se så fina kort! Är också sugen på att göra en tavelvägg i trappen med massa fina svartvita kort...
    Åh är det ett litet täcke kanske till lilla Z?:)
    Ser då himla fint ut iaf!
    HOppas ni får en kanon påsk ´du och din familj...GLAD PÅSK! kram kram/L

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar dig en glad och fin påsk.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails