2010-04-01

Robotar...

Hej mina kära läsare!


Överkastet som jag sytt till "Z" är äntligen klart! :)
Har haft så svårt att hitta något som jag tycker passar till den övriga inredningen i hans rum så jag fick helt enkelt sy en själv...

Det blev ett med så kallad lappteknik.. eller kanske en lite enkel variant (inga komplicerade rutor och mönster här inte, lätt ska det vara och gå hyfsat fort ;)
...med fina färger ton i ton och med detta underbara robot tyg i från Mairo...
Det blev en liten snutt tyg över så lampan i fönstret fick lite nya kläder den med ;)
Nu är jag ledig över hela påsk helgen- så himla skönt och mysigt ska vi ha!

Påsken ska tillbringas med familjen och vänner en massa god mat, lite gott att dricka och på lördag fyller min syster år så då blir det fest! :)

Hoppas ni får en super duper bra påsk allihopa!

Så jag säger Glad påsk, Kram kram och ta hand om er!

5 kommentarer:

  1. Vad snyggt det blev!
    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  2. Jättefint gumman!
    Glad påsk från mig och S

    SvaraRadera
  3. Hej jättefint vad kreativ du är! Kram Annica.

    SvaraRadera
  4. Vilket fint överkast du har gjort! Kul idé att använda lite av tyget till lampan också. Kramar från Emilia

    SvaraRadera
  5. Tack så hemskt mycket för dina fina kommentar om vårt sovrum, blir så himla glad!:)
    Du är så duktig på att sy fina saker! Skulle också vilja sy en lmapskärm till Noel, har du några bra tips? Vet inte alls hur jag ska göra!
    Hoppas påsken blev riktigt kanon med massa god mat och mys!
    Ha det kanon! Kram kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails