2010-04-05

Påsk harar...

Hej hej!

Har ni åter hämtat er efter allt äggande? ;)
Inte jag.. jag känner mig uppsvälld och flera kilo tyngre ;P....
Måste ta tag i mitt nya liv nu snart... slut med allt sött och gott och dax med fler promenader ;)
Få se bara när jag orkar ta tag i det, har ju tänkt på det länge nu ;) *fniss*...
Påsken har varit kanon och mina små barn fick så mycket fina påskägg och "påsk paket" av familjen, Tack så hemskt mycket kära ni! - ni skämmer ju bort barnen! ;)

Bla. så fick dom en varsin "påsk" hare... så himla söta och som jag har gått och kikat på ett tag, de visste ni inte va? precis i mammas (min) smak ;) hihi

dom kommer ifrån miljögården.

Den fina kakelplattan med texten "blinka lilla stjärna där" har duktiga Linda gjort.

(ursäkta den dåliga bild kvalitén!)

Lilla "S" är sjuk och har hög feber igen :(... lite jobbigt då man snabbt blir orolig och tror att det ska bli nå skit igen....

Hoppas det det går snabbt över och att det bara är en förkylning!

Hoppas ni andra har haft det bra under påsk oxå!

Kram Kram

3 kommentarer:

  1. Söta bilder!!
    Håller med dig om kilokänslan. Mycket smågodis blir det...
    Hoppas att den lille kryar på sig.

    SvaraRadera
  2. Men usch då, hoppas det inte är något allarligt med lilla S!

    SvaraRadera
  3. hej ..det har varit en toppenhelg, har också ätit lite för mycket gott känner jag =(
    Men det är ju ljusare nu och härligare med promenader!

    Kram Annica.

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails