2010-04-07

Vem där...?

Nämen... vem är det som sover i min säng?....
hmmm... ja ser inte....

vem är det tro...

JO titta mamma, nu SER ja....

det är ju lilla nallen!

Idag var jag hemma med lilla gumman....
och vi lekte...
titt ut...
med den lilla nallen :)
Idag mår lilla "S" bättre och har knappt haft någon feber alls, jätte skönt!
Men igår kväll när jag kom från jobbet så såg vi att hon hade fått utslag i högra armhålan, på axeln och ut över bröstet...
orolig och nästan panikslagen ringde vi sjukvårds rådgivningen
(eftersom hon har haft fel på höger axel så trodde jag att det var något med den igen)
Men hon lugnade oss och sa att det antagligen bara var den där 3-dagars febern som barn brukar ha... och om det blir värre och irriterande så skulle vi höra av oss igen.
Idag är prickarna tack och lov nästan borta lika febern med :)
Jag är ledig i morgon igen då blir det nog städning och tvätt på schemat ;)
Kram Kram

5 kommentarer:

  1. Skönt att lilla S redan är på bättringsvägen! =)

    SvaraRadera
  2. Vilka söta bilder, på inredningen och den lilla! Ha en bra vecka du också. Snart helg! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig säng! Nallen sov säkert gott där ;)

    kram
    helena

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med lite lek. Här vill barnen bara att man spelar tvspel med dem;)

    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. Hej hej gumman!!
    Hihi, vilket roligt inlägg!:) Så söt hon är lilla S! Hennes lilla sänghörna ser så mysig och fin ut...Skönt att hon är bättre, förstår om du blir oroligt! Lät som om ni hade en riktigt mysig dag, hopppas er vecka har varit kanon!
    Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails