2010-04-08

Syskon kärlek...

Min familj och mina systrar betyder allt för mig, jag är så lyckligt lottad som har 3 underbart snälla systrar! :)
Det skiljer bara 2 år mellan varje syster så vi har en jättebra kontakt och vi umgås allihopa så fort vi har semester, lov och liknande...

För nästan ett år sen (innan jag skaffade en egen blogg) så kikade jag runt lite hos olika bloggerskor och fick syn på en tjej/kvinna som hade gjort så himla fina, inspirerande armband och tyvärr så minns jag inte vem det var eller vad bloggen heter och jag vet inte heller om jag har tillåtelse att "härma" och göra liknande armband...?


Men jag hoppas det är ok för nu har jag gjort några egna (fast med en egen design såklart- ja härmar inte rakt av i allafall) ;)
Armbanden gjorde jag till mina kära systrar, för att visa hur mycket jag uppskattar dom och älskar dom! ;)
Självklart ska min mamma oxå få ett fint armband, den starkaste kvinna jag känner!
(ensam har hon uppfostrat och tagit hand om oss 4 flickor)
Men det är inte riktigt klart än, så du får det sen kära mamma ;)

Tänk vad dagarna går fort, redan fredag i morgon och för mig innebär det jobb i helgen ;)
Jag får önska er en fin helg!
Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails