2010-03-20

Toner i rosa....

Kudden "notre -dame" (i mitten ) är en färdigsydd kudde som också finns i andra färger och även som hissgardin och stols överdrag, hur fina som hellst! Dom andra 2 kuddarna har jag sytt själv.
Både kudden och tygerna kommer ifrån Rosahuset.



Hej mina rara läsare...

wow vilket vår väder det var i dag och solen värmde riktigt när vi var ute tidigare ;)
Våren har även flyttat in i vårat kök med toner i rosa, lite blommigt och prickigt ;)
Idag tänkte jag visa bilder på dom nya kuddarna jag har i köks soffan...

Och dom "nya" fusk rullgardinerna (egentligen ett par gamla gardiner som jag bara bytt band på )
Kak burkarna har fått en ny plats i fönstret....

Och sist bjuder jag på bilder på mina små söta busfrön... ;)
Hoppas ni har en trevlig helg allihopa med lika underbart väder som vi!
K R A M


4 kommentarer:

  1. Åh så fint med lite färg, riktigt tjusigt!
    Tack för din snälla kommentar - ja, vi är supernöjda med badrummet, det kunde nog inte blivit bättre =) Ska dock köpa nya handdukar och badlakan, få inte lite färg tänkte vi men det får vi ta vid ett senare tillfälle.
    Ha det fint!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar både kuddarna och burkarna! Ha det så gott!

    Kram,
    Jennie

    SvaraRadera
  3. Vilka fina färger, riktigt vårfint! Å vilka fina sötnosar ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej hej vännen!
    Tack för dina fina ord!:) Jag tror att hon köpt skålarna på dollar store, är inte hundra men nästan! Dom får ju faktiskt in lite fynd då och då!:)
    Jätte fina kuddar! Vad duktig du är! Notre dame kudden var ju helt underbar, får nog lov att ta mig en sväng till rosa huset snart!:)
    Vilka små sötnötar, det syns att dom är syskon!
    Ja vädret ändrades ju drastiskt från strålande vårväder till snökaos, men men våren kommer väl snart! Hoppas er helg har varit kanon!
    kram kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails