2010-03-18

Lite nytt i köket...

Hejsan!

I helgen som var så grejade jag lite i köket (tvätta fönstren, damma och bytte gardiner och kuddar i köks soffan)

..... och jag passa på att sy lite nya köks handdukar...

Det rosa rutiga tyget är ett litet förkläde som min mamma hade när hon var liten :) jag tror att det var hennes mormor som sydde det till henne... och snart är lilla "S" stor nog att kunna använda det, den är så himla söt ;)

....det blev en brödkorgs duk oxå av samma tyg ;) Tygerna har jag köpt här, även den prickiga vaxduken på bordet.

Man kan skymta kuddarna i bakgrunden och min nya termos för ynka 70 kr, verry najs prajs :)
mer köksbilder och bilder på kuddarna kommer nästa gång ;)
Kram Lena

1 kommentar:

  1. Men du kan då du!:) förstår inte vad du får tid och ork ifrån! Här händer det inte speciellt ´mycket just nu. Man har ju så många planer och ideer men det är ju så skönt att bara glida ner i soffan på kvällen när skrutten äntligen somnat tycker jag! Men plötsligt så kommer ju skaparlusten över en!:)
    Handdukarna var verkligen jätte fina, licksom allt det andra! Hoppas ni får en riktigt bra helg! Kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails