2010-03-17

keramik...


(Alla bilder är lånade ifrån inreda.com)

Hej mina vänner!
Tänk vad mycket fint det finns nu i keramik väg...

Jag är så suuugen på dessa vackra koppar designade utav Mia Blanche,

helt underbara och finns i färgerna vit, lite mörkare vit och turkos :)
Visst är dom vackra?
Jag som så många andra är sugen på lite mer turkost nu ;)...
Inspirationen ifrån er andra bloggare sätter sina spår minsann ;)
Jag har börjat måla och greja lite här hemma men tyvärr så räcker inte tiden till riktigt så det går inte så fort framåt som jag skulle vilja att det gjorde men självklart visar jag er så fort det är klart :)...
Jag har pysslat lite med annat oxå som jag kommer att visa nästa gång :)
K R A M från mig... så länge ;)

1 kommentar:

  1. Hej hej!
    Tack för din kommentar, kul att du tyckte att det blev fint!:)
    Äntligen börjar magsjukan ge sig för Noel. Vi var in till akuten inatt för han bara spydde och spydde, 5:e dagen. Så vi ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte vi skulle åka in så då gjorde vi det. Men hans värdet och prover var okej. Så skönt!! Så idag verkar det äntligen ha vänt.

    Vilka kanon fina keramik saker. Dom skulle man ju vilja ha!:) Spännande att se vad du hittat på för pyssel!:)
    Ha det kanon! KRAM/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails