2010-03-14

Torkade fönster och vit färg...

Hej hej!
Nu äntligen känns det väl som att våren är på väg :)
Helt fantastiskt väder hela helgen och jag har varit ledig, hur skönt som helst!

Igår tog älsklingen min med sig barnen och gick hem till farmor...

Och då passade jag på att torka fönstren i köket och i vardagsrummet (lär ju passa på när det är plusgrader ute och när man är barnfri ;)
....jag satte upp lite nya gardiner och fixa och dona.

Jag tog fram den vita färgburken och började måla lite oxå...
bla. denna brödkorg fick smaka på den vita färgen... ;)


Så här såg den ut innan...


Vad jag mer har målat får ni se sen när allt är klart ;)


...och minns ni paketet som jag visade er tillsammans med vimplarna?.. Klicka här

I paketet låg denna superfina postlåda ifrån bruka design...




Den kommer att komma upp på vägen i "Z" rum brevid dörren där han kan få sin egen post ;)

...jag har förstås blivit inspirerad av en del bloggare som satt upp dessa i deras barnrum och jag tycker att det är så fint, men ni må tro att farbrorn i affären blev förvånad när jag sa att det var en 3årig pojke som skulle få paketet ;) *fniss*

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!

krameli kram

3 kommentarer:

  1. Åh så skönt att du både fått vara ledig och hunnit med en del under helgen! Hoppas du får en underbar söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka söta bilder! Du har något att hämta hos mig! Ha en bra dag,
    http://hemmakatten.blogg.se/2010/march/sunshine-blog-award-1.html

    SvaraRadera
  3. Hej hej!!
    Duktigt av dig att tvätta fönstrerna, tycker det är såå tråkigt. Men väldigt välbehövligt här just nu!:) Så fin korgen blev när efter sprejningen! Tänk vad mycket det kan göra!
    Vilken fin postlåda! En sån tror jag nog Noel också kommer önska sig!;) hihi...
    Kul att se vad du mer har målat! Hoppas er helg har varit kanon! kram kram/L

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad, jag blir så glad! :)

Related Posts with Thumbnails